Var försvann tiden?

Nu har A, mor och far åkt. Tiden har gått så fort och jag har inte ens hunnit att andas känns det som. Nu är det bara nio dagar kvar tills jag sitter på flyget hem till Sverige. Idag känns de ganska skönt, men jag vet att jag kommer längta tillbaka till Agnes och värmen ganska fort igen. Dock är värmen som kommit nu INTE att leka med.

De senaste dagarna har vi spenderat i Levanto, en av fem byar nera vid havet. Vi åkte redan i onsdags mitt på dagen och har sedan dess haft de jätte skönt, med fint väder och otroligt god mat. ojoj. Bilderna är för många för att visas upp, men jag tar några för var dag. De bilder ni ser nu är ifrån första dagen, påväg.




Galna tjejer på tåget. Även första gången Agnes åkte tåg på riktigt, dock gillade hon mest att tala med personerna som satt i sätet bakom. Lillgumman.




cool brud.

 

Bad och sol direkt. Havet är varmt och skönt, det har verkligen varit jätte varmt och skönt i vattnet.





 mums!


Kommentarer
Postat av: Emmis

Äntligen lite uppdatering;) det ser ut som ni haft det toppenhärligt vid havet, å ja blir så avis för här hemma kan man inte skryta över värmen:p

2010-06-28 @ 13:24:44
Postat av: spöketlaban

hej spöketlaban här!! äntligen en person som är vitare än mig i världen =) tänker på han med de oranga shortsen!!

2010-06-28 @ 16:58:43
Postat av: märta

ååhhhh, vill också till itaaaalien!!!

hoppas du har det bra,

pusssis

2010-06-28 @ 19:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0