att veta, tro och känna tillit.



jag skrev detta och så hakade datorn, så jag printade allt.

Men det jag vill säga med detta är att man istället för att kränka sina vänner ska höja de till skyarna.

Jag älskar mina vänner och de är mina favoriter!



Systrana Linnér



och min Emmis.
Det roliga är att Emma var en person som jag innan jag träffat henne ALDRIG skulle prata med och när min kusin fattade tycke för henne viste jag absolut inte vad jag skulle göra. detta kunde inte bara skee.. Emma Bergman. fy fan.

Men nu tre år efter är hon som min högra hand och hela mitt hjärta. Hon finns alltid där, alltid.

detta gäller även systrana Linner.

Dessa tjejer går inte lös för hackor ska ni veta.
Dessa finns de bara tre av.



Men sedan har jag alltid min mamma och Pappa(som inte jag har heller på bild).
Hon som fanns där i åttan när det inte fanns någon alls.



Min karl är alltid vid min sida också.


Och jag ska samtidigt passa på att nämna alla andra som finns i mitt liv.
Ni är bra allihopa.





Kommentarer
Postat av: Emmis

Haha jag minns första helgen när ja skulle följa med Lenita på gympan å ja frågade typ sebban tusen ggr om du skulle va med men de trodde han inte, men de va du!!!:p de va en mardröm;)



men mandis nu är du min bästaste vän å du är sååååå bra men alllllldeles för långt borta just nu!!!

Å förresten drömde jag att vi flög luftballong i natt, i Egypten å du åt en glass som du tappade p en pyramid:) undra vad de betyder?:p

2010-05-31 @ 08:26:37
Postat av: Mor

Tack...du vet att när allt käns hopplöst då ringer man Mamma...så hoppas jag att alla mammor tänker,kram till dig

2010-05-31 @ 12:09:59
Postat av: Frida

Åh, vad gulligt skrivet!! Jag känner samma sak, du ligger i topp hos mig också! :-D Puss

2010-06-08 @ 17:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0