En vecka.

Det spelar tydligen ingen roll var i världen man är, tiden går fortfarande lika fort och man hinner inte blinka innan veckorna har gått. Det är nästan lite spöklikt hur fort det går, både dagarna och nätterna. I natt väcktes jag av en hemskmardröm som var fruktansvärt verklig och det tog ett tag innan jag kunde somna om, men jag vaknade ändå klockan åtta pigg och glad.

Vi har hunnit varit in till staden och besökt svenska ambassaden och M har hämta sitt nya körkort, efter det åkte vi hem och M åkte vidare till Linate och Sverige. Agnes och jag blev kvar och gick till parken och provade hennes nya servis, flickorna flockades runt henne. Något jag kan kännas lite jobbigt, inte att de leker, men när barnen pratar med mig och jag inte kan svara på deras frågor, utan de måste ju tycka att jag är dum i huvudet. haha.


Imorgon ska jag ta mig själv in till staden för jag ska gå på hm och köpa en tröja ifrån deras nya kollektion, jag håller tummarna på att den finns kvar för jag tycker den är så fin, sedan går pengarna till en bra sak också!


 

Jackan till höger är skita snygg i verkligheten och den vita är väldigt snygg.
Fashion against aids heter kollektionen, förra året hade de ju kändisar som fick designa kläder, vilket var väldigt popis och de försvann direkt. I italien är inte hm så populärt som i Sverige och man har stor chans på att få tag på plaggena. Som tur är ;)


Nu blir det i alla fall en glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0