Italiensk glass




Första dagen med Agnes har gått mycket bra och tiden bara flög fram. Imorgon är det en ny dag och det verka som de ska bli regn tyvärr. Idag var det mulet men varmt på morgon och på eftermiddagen stekte solen både mig och Agnes, så vi åt glass i skuggan. Inte dåligt kan jag berätta, den italienska glassen är så sjuuuukt god, ni fattar inte. Helt otroligt.

och ikväll har jag bara tagit de lugnt, har varit lite seg på kvällarna sedan jag kom hit, men de är mycket att ta in de första dagarna. Men snart är man nog inne i det hära också och tiden kommer nog gå fort.. så snart är nog Frida och Sofie här hos mig med OCH direkt efter det kommer min Andre, plus mor o far, de blir roligt!!

Blommorna ni ser är Martinas pelagoner som blommor väldiga i värmen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0