10. Mina syskon

eller som för mig, mitt syskon. Karl Jakob Nolsjö föddes för hundra år sedan, tror det var 1987. Han är ganska lång, har blåa ögon, stor näsa och man kan jämföra hans utseende med Måns zelmerlöfvs. Ganska snygg faktiskt, om man nu får säga så om sin egen bror.

Jakob är spårsvetsare och husägare, han jobbar i oslo varannan vecka och den andra veckan jobbar han i hans hus i Rossön. Lilla huset brunsås också kallt, varför det kallas så får ni frågar honom, men de är en äcklig histora om brunsås i alla fall.

Om han inte jobbar, så snusar han och spela tv-spel, samt umgås med sin flickvän Marit också kalld Märta, om han inte gör något av detta så hjälper han pappa med något av alla hans projekt, eller så kilar han mor under armen, eller drar världelös skämt som endas han själv skrattar åt.




Kommentarer
Postat av: jakob

skulle vilja gästblogga åt dig!! och skriva en rad eller 2 om min fina syster...som stickar sockar och fiser som en riktig karl hehe

2010-11-26 @ 18:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0