12. Denna vecka.

Denna vecka kommer faktiskt bli ganska rolig tro det eller ej.

V. 48

Måndag: Jag påbörjar min praktikvecka på NFI, ska bli roligt och se om de är något för mig. 16-19.30 jobb.

Tisdag: praktiken på NFI fortsätter. Senare få vi se vad kvällen bjuder på när jag är ledig.

Onsdag: Praktik och ledigt igen. ojoj.

Torsdag: Praktik och på kvällen har vi personalfest på G3, roligt eller det ska bli god mat i alla fall, det blir nog inte så lång varit för mig.

Fredag: TRUMMVIIRRRVEEEL!!! JAG FYLLER 20 JÄVLA JÄVLA ÅR!  KALAAAS och Emma-märta kommer till mig!!!

Lördag: Hemfärd, men först blir det nog ett besök på jamtli julmarknad.

Söndag: Vi firar min födelsedag, om de inte bli redan på lördagkväll.

Tycker ni inte det verkar som en bra vecka?

Jag funderar till och med på att köpa mitt träningskort imorgon, så då kan jag hinna gå på dance areobic i vecka, skulle vara så himla roligt.

Hur ser eran vecka ut?


Kommentarer
Postat av: frida kusin

vi ska också på jamtli julmarknad :) du ska vi din present också av oss!!!

2010-11-28 @ 15:20:21
Postat av: Enilinda

Amanda, vart ska du gymma? Step in? :)

2010-11-28 @ 18:44:22
URL: http://emilindawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0