En lång vinter tar sin start

Imorse klockan 05.00 lämnade jag av André på frösflygplats, så han kunde flyga vidare emot Stockholm och senare kirurna. Det känns tungt att måsta vara ifrån varandra så mycket, då jag är van vid att träffa han nästan varje dag. Men det ska nog gå bra, då vi har klarat en hel sommar ifrån varandra, då jag var i Italien och nu kommer det inte ta så lång tid tills vi träffas igen.. Sedan vet jag även att detta är något A vill göra!!

idag jobbar jag ett kortpass över lunch och sedan kommer mamma hit, hon ska julshoppa lite, sedan ska Frida göra oss snygga i håret. Det kan ju inte bli så mycket annat än bra! som det lät kommer jag få en mycket frän hårfärg, så nu längtar jag!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0