Parasiten härja överallt, men inte hos mig.

ÄN! peppar peppar.

Jag har aldrig någonsin varit så törstig som just nu, bara för att jag inte får dricka vatten så är jag törstig konstant. Men jag har även konstant ont i magen, inbillning kallas det. Jag är rädd att jag ska få skiten, så jag försöker hålla mig ifrån den så gott som det går.

Men tydligen kan maninte ens tvätta kläderna i vattnet, för då kan paraskiten fasna i underkläderna och krypa upp i tarmen på en. Men om de är så måste den ju också kunna krypa upp medans man duschar, eller? :P

Idag har jag gjort ännu en dag på NFI och det blir bara roligare och roligare. Idag fick vi till och med tvätta och föna håret på varandra, inte illa ;) sedan har jag ikväll gjort mitt första pass på stepin med Emilinda, mysigt eller svettigt, ni väljer men det kändes bra i alla fall.

Imorgon är det ännu en dag på NFI och ett dance arobice pass. jippie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0