Sollefteå

Jag hamnade i Sollefteå över natten, då Andrés bil skulle få några nya delar i sig. samt att A skulle hämta lite saker inför Kirurna. Skönt att få lite miljö omväxling samt att göra något annat än sitta i lägenheten.

Sedan är jag för ovanlighetens skull är jag ledig idag. Men jobbar i helgen och alla andra helger fram till jul, det gör mig väldigt sur. men jag orka inte klaga mera och skiter i det, blir ju glad när lönen kommer, vilket var idag. Så nu har jag råd att betala hyran denna månad.

Det ringde också precis ifrån NFI frisörskola och nästa vecka ska jag göra mina praktikvecka där och sedan får vi se om de tycker jag passar in eller inte. Det blir spännande och roligt och få se hur det funkar där. Dock läste jag ju i tidningen igår att de inte finns så mycket jobb inom frisöryrket i just Östersund.

Nej, nu ska jag läsa lite flera bloggar innan vi åker emot Östersund igen. Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0