BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

tidigare idag skrev jag att jag jobbade mellan 16-19.30, gissa vilken tid jag kom hem till lägenheten? Klockan nio. Bussförbindelsen här i Östersund är helt jävla världelös och jag får fan klaga på den. Fattar ni hur mycket ungdomar det bort här? Hur fan tar man sig framhär, jag som bor på torvalla måste vänta en timme på en buss. Det tar 1,5 h för mig att ta mig ifrån Lillänge-Torvalla, det är heeeeeelt galet enligt mig.

Jag har körkort, men har tyvärr ingen bil. så jag kan inte ta mig fram på det visset heller. Men detta gör mig galet frustrerad....


Det gick i alla fall bra och jobba! Om det var någon som brydde sig? :P

Nu ska jag må illa till Kungarna av tyröshamn och sova.

Kommentarer
Postat av: Sessan

usch va trisst med bussförbindelserna, vet på ett sätt hur det är. Sträckan jag åker buss till o från skolan tar ca 1½ timme men med bil tar det ca 30-40 minuter :S



Sv: Men det var ju inte alls dyrt, blev sugen på att bställa en mössa nu ju. Har du några mer bilder så man kan se vad du gjort för nått eller r det bara de tre?

2010-10-28 @ 05:56:44
URL: http://victoria87.blogg.se/
Postat av: Fotograf Annie

Svar: Jag trivs jättebra med Pentax, den är lite annorlunda mot Nikon och Canon (tycker jag) och det är nog en vanesak men jag tycker att Pentax är lättare ;) Nackdelen är dock att det inte finns lika stort utbud på tillbehör för Pentax som till Nikon eller Canon... Så jag funderar faktiskt på att byta till Nikon, ska gå på fotomässan den 27e november och kika på lite kameror :P

2010-10-28 @ 10:15:58
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0