en bok kan göra allt.

Nu har jag överlevt ännu en dag med kassa bussförbindelser. MEN idag var jag smart nog att ta med mig en bok och tiden bara rann iväg där jag satt och väntade på bussen. Vilket var mycket uppskattat ifrån mig :P

Väl hemma åt jag gröt och tittade på kenza tyra show, så nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och se om de är något intressant att somna till. Om inte gör de inte heller något, jag kommer nog slockna direkt.

Imorgon är det heldag på jobbet och det känns ganska bra.. faktiskt. Sedan ska jag nog Umgås med Sandra &co, men har inte hört någe av henne så jag vet inte ännu. Och sedan hoppas jag att A kommer hit, så jag slipper sova själv, min älskling.

Gnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0