Lånekort

Eftersom jag inte har något att göra på dagarna har jag idag varit på bibloteket och införskaffat ett lånekort. Jag tror jag snart har lånekort i hela norrland. Men det är skit bra, för jag är en läslus och älskar att läsa alla sorters böcker. men idag var jag bara där för att fixa några utskrifter och sedan var jag på stan och lämnade några CV:n.

Nu är jag tillbaka i lägenheten och inväntar jobbet. Slutar samma tid ikväll, så jag får räkna med 1 h nere på stan, leeeees. Ursh och blä kan jag i alla fall säga, igen.


Nu ska jag ta och äta något så jag inte avlider av hunger.


Fina fina. ÄR så avundsjuk på mamma OCH pappa som åker till Italien till veckan och får träffa Agnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0