Lukas



Min underbaring, har ni sett något så sött?


Kommentarer
Postat av: moa

Svar; Jag ska försöka att ta den där kommentaren med en nypa salt. För, det är svårt. Och, jag försöker ta tag i det, så gott som jag kan! Det är inte lätt, och man 'kommer inte ur det', på några sekunder. Det blir en dålig cirkel, för mig. Helt enkelt.



Du behöver inte läsa min blogg. Och, jag kommer att skriva om vad jag vill. Och det är klart att jag vet att de de flesta i omklädningsrummet har brister, och är osäkra. Men, jag var störst. Och, det kändes inte bra, och det var allt jag skrev.



Och som jag precis sa. Jag FÖRSÖKER ta tag i det. Du känner inte mig. Du vet inte.

2010-10-20 @ 19:57:25
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0