Full rulle, men just nu frulle.

Jag sitter och äter frukost samt känner en liten blykeps i huvudet. Hade min första dag vi kassan igår och skulle ha kommit hem halv åtta, men dök istället upp halv tre i natt då jag fick hoppa in och jobba. Ganska stressigt då det var min första dag vid kassan och jag har kassa skor som jag glider runt på. Vid halv tio hade jag en grööön jävulsk ryggvärk och trodde jag skulle dö, men efter lite rast och hamburgare var jag fit fore fight igen.

Idag jobbar jag 11-19 och sedan åker jag nog hem till Rossön med den senare bussen. Eller min snälla bra hämtar mig i Strömsund.

Och nu ska jag berätta en rolig greeej, på torsdag startar Kenza & Tyra show och gissa vad, jag kommer att vara med, såååå NI MÅSTE TITTAA! alla nyfikna själar som undrat vad jag gjort i Stockholm kan på torsdag klockan nio se det på http://nyheter24.se/kenzatyrashow/. Det kommer bli spännande även jag är nervös eftersom jag vet att jag sa lite roligt saker. Haha!

Nu måste jag klä mig och skynda iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0