i wanna dance the night away

Gårdagen gick som på dans och jag var nöjd när jag gick ifrån mitt första pass på Mc donalds. Inte var de så läskigt som jag trodde, lite halkigt kanske, men de löser sig ganska snart då jag slipper glida runt på mina converse där inne. Nu kan jag i alla fall fritera pommefrits och ska nog överleva ett arbetspass där själv nästa gång. 

Ikväll ska jag få lära mig att jobba i kassan, vilket kan vara lite jobbigare men det ska jag också klar. Jag har både idag och fem timmar imorgon att öva med min handledare vid sidan om.

Nu ska jag snart vandra ner på stan och inhandla svarta strumpor, vilket är ett måste på mc donalds. ;)



Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Vad skoj, jag jobbade på McDonalds i kassan förut, det var inte så svårt :) :P Lite stressigt men en grymt bra erfarenhet!!

2010-10-01 @ 14:27:38
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0