Ålviken en sväng.

Igår tog jag inte så mycket pack och drog till A i Ålviken. Där det är björnjakt i veckan. Det har faktiskt till och med skjute en lite björn, mycket bra tycker jag!

Jag kom inte fram förens igår kväll och vi hann inte göra så mycket. Idag har solen varit framme så vi har varit ute i skogen o plocka svamp, fixa med ved och blivit bjuden på våfflor en perfekt dag enligt mig. Men jag rullade hem igen vid tre.

Är så impad på André som är som ett uppslagsverk för svampar. Man behöver bara peka så säger han sort, jag kan inte se någon skillnad alls och skulle nog dö om jag gick själv i skogen och plocka. Allt jag hittar är giftigt. Dock hittade jag två Karl Johan utanför deras stuga, vilket gjorde Andre lite impad. ;)

Något som var väldigt äcklig i skogen var alla jäkla lemlar, de kryllade av dom. Nästan så att de sprang upp efter benen på oss.. ursh. De är som små hamstrar som springer lösa, katterna är som galna. Igår hade två katter tagit 14 lemlar om jag inte fattade fel, fatta vad äckligt!







Min bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0