en hemsk natt!

Igår kväll när jag skulle lägga mig hade jag en konstigt smärta bak i nacken. Inte så mycket mera med det förutom att jag förberedd mig på nackspärr idag. Kunde inte heller sova på armen igår kväll. Vaknde inatt av en fruktansvärt smärta ifrån axel ner i vänstra armen och sedan klockan två i natt har de varit samma gnaggande smärta, vi provade först med alvedon, funka ej. sedan värme, blev ännu värre. Sedan provade vi en ispåse och de gjorde de lite bättre och jag kunde sova lite... Jag undra dock fortfarande vad som spökar, men jag hoppas de går över snabbt.


Annars hände de inte mycket. Jag står mellan två jobb och min man är ute och jaga björn! Jag hoppas han skjuter alla som finns i Ålviksskogen så jag slipper vara rädd på nätterna när jag ska ut på dasset! haha!

Jag inleder min sista vecka ledigt imorgon med jobb på friskolan. Trevligt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0