Gruvsamt och lingonskogen!

Jag blev psykiskt utmattad efter förra inlägget tro jag. Jag tänkte så att jag svettades ut flera lite den kvällen, ett tecken på att hjärnan har stått stilla väldigt länge, men tro de eller ej så fick jag till en halv one piece innan tyget tog slut och jag glömde och köpa mera i helgen när jag var i Östersund.

Helgen i Östersund var i alla fall braig, lite tjej tid med de finaste. Marite var som vanligt proppat och trångt, så jag åkte hem vid ett och somnade sedan som en stock. Söndagen var lugn, lite max mat och bilkörning. Sedan spenderade jag kvällen med mina älskling som hade varit i björnskog hela veckan!





Igår jobbade jag min sista dag på hemtjänsten i Hoting, jag kan inte mera än tacka Emma för att hon fixade ett super jobb till mig i sommar. Det har verkligen vare super kul! På kvällen hade mina små kusiner fotbollsmatch emot Tåsjö och jäklar vad roligt de är att titta på, de spelar så himla duktigt!



Idag gruvar jag inför morgondagen och mina första dag på hemtjänsten i Lugnvik, det jag gruvar mest för är att cykla dit. Haha! Men sedan kommer de nog att gå bra, hoppas jag i alla fall! :) Men jag har även hunnit och vara i skogen med mormor o plocka lingon, inte illa pinkat!



Nu ska jag packa och fortsätta gruva.

Kommentarer
Postat av: Emmis

Du behöver inte gruva. Du är fantastisk cyklist!;)

2011-08-30 @ 17:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0