Regningt och jobb(igt)!

Ursh vilken jäkla regndag. Men de gjorde inget för mig, för jag har jobbat hela dagen. Tråkigt dock för barnen som vill vara ute och leka, men vi har dragit på regnkläder och varit ute. Som tur var sprack de upp mitt på dagen och solen visade sig till och med, senare på eftermiddagen öppnade sig tyvärr himlen igen. Tur att de är lov och barnen får se film.

Annars är jag fortfarande i valet och kvalet gällande arbete. Men som de ser ut nu flyttar jag till Östersund, vilket känns bra. Tro att de mesta kommer att lösa sig när man väl är där. Tur man har många vänner som ger mycket goda råd, fick detta på FB och de fick mig nog att bestämma mig. "Nya utmaningar är att rekommendera. Det ger alltid något positivt i slutändan."

Ikväll har jag varit på prommis med mor, vi gick på öhn där moster och mormor bakade tunnbröd. Finns de något bättre än nybakat tunnbröd? Nej.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0