Jag längtar tills imorgon.

Denna dag började så himla bra med att jag fick veta att jag klart mikrobiologitentan, den fortsatte lika fint på skolan och Östersund visade verkligen upp sin bästa sida idag med de fina vädret och all denna snö. Sjukt fint ute!

Dock hann jag inte mer än att komma hem då den första besvikelsen kom i form av omtenta, vilket gjorde mitt liv lite bittrare surare och jävligare. Men de är bara att bita i det sura äpplet.. Åkte och tränade, tänkte att ett pass body attack skulle göra mig gladare, men icke där skrek mina benhinnor hela tiden att dom hatade mig och att jag ska ligga i soffan och feta mig istället.


Jag är så himla glad att jag ska få åka hem imorgon. För denna vecka har verkligen tagit all energi ifrån mig. Allt går emot mig och ALLA går emot mig. Tydligen så är allt jag gör fel. Jag är less på att spendera kvällarna själv och känna mig ensam. Jag säger alltid att jag inte ska låta någon trycka ner mig och de gäller även denna gång, jag håller mitt huvud högt och jag vet att jag inte går ensam.

Imorgon är de en ny dag, med nya möjligheter. - du är välkommen!



Fula spel och rackar tyg är inget för mig säger Agnes och även jag.


Kommentarer
Postat av: tomas nolsjö

du ska få se att det fixar sig det där också med tiden !!!!!

2011-12-21 @ 21:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0