ego woman.

idag har jag faktiskt sökt ännu flera jobb, jag känner mig duktig. Nu behövs det bara att någon hör av sig och vill ha mig. Då äre kirrat och klart, men det ser ganska mörkt ut. Jag klickar mest runt på studera.nu på dagarna och sätter in mig i rollen som .. olika yrken. Jag kan inte se mig själv någonstans om jag ska vara ärlig. Men jag tro det är bara att bestämma sig och köra som min fina vän Frida bruka säga till mig...

men tyvärr verka de inte funka så för mig.

Annars har jag precis läst ut en bok av Mari Jungstedt. Hon är verkligen min favorit författare och skriver mycket spännande böcker. Jag rekomendera verkligen er alla att läsa alla hennes böcker, man slukar de på en dag om man vill. Man kan inte lägga bort den..

Nu har jag börja läsa Carolina Gynnings bok Ego woman, är det någon som läst den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0