Semlor





Jag och mamma slog på stort och gjorde semlor ikväll. Nu är jag så äckligt mätt så det känns som jag ska kräkas. Men vad gör det? Det var jäkligt gott, men jag tycker inte att grädden är så god, så egentligen klara jag mig utan den. Helst äter jag bara bullen..

Jag tog en löptur i eftermiddag, jag fick mjältugg och konstaterade ganska fort att de gick ganska lätt att springa. Dock fick jag en blåsa under min fot, sedan har jag ju något cp fel på en av mina fötter som får kramp jämt. Det är värst då jag åker skidor, men om jag tex. gympar och hoppar mycket så äre hemskt. Jag måste nog köpa inläggssulor.

Imorgon påbörja jag en ny vecka som arbetslös. Dock så åker jag till kiruna på onsdag kväll och blir där minst en vecka, så jag har något att se ifram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0