skidvm.

Ja ni. idag har det inte gjorts mycket här i Rossön. Men ändå har jag hunnit med att göra choklabollar samt en tårta, för idag fyller min moder år och de firas såklart med hela tjocka släkten. Men som tidigare nämt är det ju även Emilindas dag idag. Så Grattis till er båda!! :)

Imorgon fundera jag på att åka till Östersund, för att söka jobb, men även för att ta en krogsväng med damerna. Det kan bli roligt, dock känns jag lite fattig just nu, så jag ska ta mig en funderare ikväll..

Sedan har jag bokat en biljett till Kiruna, så på onsdag drar jag dit.


nu äre spännade... SKID-VM ni vet!

Kommentarer
Postat av: Rikardmariam

Great page I will be a return visitor!

2011-06-22 @ 15:42:15
URL: http://rikardmariam.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0