Fryst skinka!

Det blev så att vi åkte till landsomberget ändå, det var inte så kallt där som här hemma. Men det var ändå nitton grader och jag frös så hemskt om rumpan, trodde jag skulle för frysa den. Tråkigt nog gick min binning sönder när det var en halvtimme kvar, så jag fick stå och titta på.

Denna dag har som alla andra dagar varit tråkig, jag vet inte vad jag ska ta och hitta på för att göra dagarna lite mera händelserika. Känner inte för att sitta här framför datorn, dag in och ut...

Tur André kommer på lördag, så jag har lite sällskap. :)

Nu är jag iaf trött som en liten gris, så jag ska dö i sängen.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom till stan och lek med oss! :D

2011-01-27 @ 09:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0