Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

Jag måste nog säga framtiden.

Jag är rädd först och främst över vad som kommer hända i denna värld, jag kan bara ta Japan som exempel nu. Jag tycker det är så sjukt skrämmande det som sker, jordbävningar och tusamis. Människor som dör och denna strålning som sprids just nu. Vad kommer ske i framtiden?

Sedan är jag orolig över mig själv, hur länge kommer min kropp godkänna denna medicin som jag får i kroppen varannan vecka. Kommer jag blir sjuk igen? SEDAN var vill jag se mig själv i framtiden? Vem vill jag vara, vars vill jag bo och vars vill jag spendera mitt liv. Sedan fick jag denna länk http://www.ulrikagood.com/2011/03/dodens-paparazzis.html skickad till mig från min Moster. Ska detta bli mitt framtida yrke?

Ärsh igentligen är jag en person som tar dagen som den kommer, men alla oroa sig. MEN jag vet att de alltid löser sig på något vis. Så jag ska från och med nu sluta grubbla.


Japansktlandskap


Kommentarer
Postat av: broder tuck

tusamis har aldrig hört nått liknande men ja blev sjukt rädd nu !!!

2011-03-25 @ 18:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0