En trött Amanda!

Jag förstår nu varför jag valde bort läraryrket. För fy så trött man blir på allt ljud som är hela tiden, HELA tiden. 30 minuters vila innan de kör igång igen, jag är dödstrött på kvällarna. Men, de är ju självklart något man vänjer sig vid. Jag tycker ändå de är ganska skönt när man får vara ute mycket på dagarna på dagis, en annan sak när man är inne på skolan.

Annars har jag ont i en vad och kan inte springa, så har denna vecka lite vila från springningen. Men tränar istället styrka och cykla, till helgen blir de springning igen. OCH då Emelie, ska jag mäta och se hur långt jag springer, för självklart är jag nyfiken på hur långt jag hinner under tiden jag springer.

MÅSTE även denna vecka skicka in uppgifterna som man ska in till skolan om jag vill komma in på bildjournalist utbildningen. japp japp.

God natt!




Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi okej! är det nått lopp du tränar inför? Tjejmilen? :)

2011-05-25 @ 18:33:27
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0