One more time.

Hamnade hemma i Rossön och tänker nog stanna här i helgen, har inte riktigt bestämt mig ännu. Men bor i ett flyttkaos på eriksbergsvägen just nu och vi ska förhoppningsvis kunna flytta allt i helgen. Så jag får installera mig i mitt nya boende. Känns skönt att få något eget och kunna titta ut :)

Annars lever jag i microbiologi boken just nu. Men de börja bli intressant nu då jag börja kunna skilja på virus och bakterier samt förstå alla konstiga ord. Man måste bara ge de lite tid så bruka de gå bra.. MÅSTE verkligen klara den här tentan 1 december.

Här hemma i Rossön är allt som vanligt. De ligger till och med lite snö på marken, mysigt. Idag är de precis en månad till julafton och ingen längtar mer än jag, de bästa som finns är när jag få ha alla mina favoriter runt mig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0