I WANNA GO!

Spöregn.

Kanske det bästa pluggar vädret jag kunde få, nu behöver jag inte känna att jag måste gå ut. Det gick små rykten om att de skulle komma snö, men de blev regn istället. Inget mig emot då vintern är aldeless för lång ändå.

Är hemma i Rossön nu och kommer spendera några dagar här då jag först och främst måste plugga, men sedan för att jag kände mig lite halvt kräksjuk på Östersund i veckan. Om man nu kan göra det? Kommer troligtviss inte komma tillbaka till Östersund förens Torsdagkväll nästa vecka, eller bli en övernattning på måndagkväll innan jag och Emmis hoppar på tåget mot huvudstaden. LÅT TIDEN GÅ FORT!


Men!
PÅ måndag ska jag göra något väldigt spännande, tro de flesta kan lista ut vad då jag talat om de ganska länge. Men nu är de dax och jag känner mig mera än redo.. även fast jag fasar för att de kommer göra sjukt ont! Kan ni gissa vad jag ska göra? :P


Nej ni. Nu ska jag lära mig människokroppen innan och utan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0