Im gona marry the night.

Jag skulle vilja säga att jag är klar med tentan och är nöjd. Men så är det aldrig, jag kan sitta och klura och vända på saker tusen gånger om. Så nu kan jag inte skriva mera och jag kan inte heller säga att jag är nöjd förens jag har fått betyget. Är rädd för att jag ska få omtenta, skulle vara ganska typiskt mig och min.. otur.

Har varit sjukt trött två kvällar i rad nu och har däcka innan Sofia ens hunnit släcka lampan. Helt sjukt, men jag sover så bra när jag har någon som sover här med mig, så de kommer bli tungt och tomt när Sofia åker <3 Tur jag har flera fina flickor att tvinga hit ;)

Hade ställt väckaren på 6.15 imorse och trodde inte att jag skulle kunna öppna ögonen, men de gick och jag klarade av att jobba galant. Har börja komma in i det ganska bra och gamlingarna är så söta med mig.

Sedan, vilket väder vi fått här idag. Jag bylta på mig massa kläder imorse och tro att de är 18 grader i solen, trodde jag skulle dö när jag cykla hem, helt helt sjukt. Men jag klagar inte!


sommarens grymaste bild, kan inte annat än älska den och dom som är med på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0