Tvätta, städa, diska och tenta.



Jag gör allt som MÅSTE göras ikväll för imorgon har vi våran första tenta. Som tur är det hemtenta så jag får använda mina böcker. Men jag är ganska bra på att hitta på andra saker jag ska göra än att plugga.



Men det har gått ganska bra endå, har redan blivit godkänd på tre seminarium. Idag åt jag morötter i geleform och de var nog något av de vidrigaste jag äte, så de ska jag aldrig någonsin servera till en människa. Stackars den som äter det!





I söndags hade vi flickor myskväll med middag på olerys och sedan bowling. De var första gånger för mig. Jag kan citera Emilinda "Amanda, om jag hade en egen bowlingbana skulle du aldrig få spela" Haha. Det small så fruktansvärt högt varje gång klotet tog i marken så jag trodde de skulle gå rakt igenom. Men jag gjorde ändå två strikar ;)




Nu ska jag virka en mössa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0