Nu går vi mot höst...

Tiden rusar förbi och sommaren är redan slut, utan att vi ena har fått ha någon sommar. Jag tro aldrig någonsin de varit så mycket regn på en sommar och så lite sol.. Man har verkligen tagit vara på dagarna de verkligen varit sol!
 
Annars så händer de inte så mycket, jag söker jobb för fulla muggar för att kunna bli kvar i Östersund i höst. Men som alla vet är de INTE lätt att få jobb i denna staden. Kanske har jag tur någon dag... vi får se!
 
I helgen är de STCC race här i Östersund så imorogn kommer mamma och pappa hit. Dock så hoppar jag och mamma tävlingen och gå på stan istället, känns som ett mycket bättre val! :)
 
Förra helgen spendera vi i Rossön där vi som vanligt hann med väldigt mycket, sol, kräftskiva, kalas för Agnes som blivit stor tjej, massa fiske och båtåkning.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0