Ojoj

Vad fort denna vecka var gått, hade iofs den längsta dagen i mitt liv igår och de kändes mest som klockan stod stilla.

Jag hoppa veckorna går lika snabbt framöver då jag ska vara i Rossön. Men har en känsla att de kommer bli långa...

Idag har vi lämna in vår sista uppgift för i vår och skolan är därmed klar, men inte för mig som kommer spendera sommaren med att plugga.

Idag är de också 1 juni och termometern visar +7 grader och jag känner lite hat mot svensk sommar och jag hoppas verkligen de ändra sig snart annars flyttar jag till Afrika.


Kommentarer
Postat av: emmis

2012-06-01 @ 14:32:39
Postat av: emmis

vad ska du plugga i sommarr pruppen?

2012-06-01 @ 14:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0