sjukt roooooligt!

Måste tillåta mig själv att skratta. HA HA HA HA HA HA HA!

Jag förstår först nu varför mamma tycker jag skulle ha födds en månad senare och varför hon vill att jag ska gå om ett år i skolan. ojoj, min betyg är sjukt jävla dåliga. Jag kan ju erkänna att jag inte lägger ner för mycket energi på skolan. haha, men jag är faktiskt ganska nöjd. För jag har faktiskt bara gått ett halv år på hjalmar och lärarna kanske liksom inte sett vad jag går för ännu, eller något. MEN! nu ska ni inte sitta och tro att jag hade IG i massa ämnen och G i bara ett. FÖR jag hade faktiskt godkänt i ALLA ämnen och VG i naturkunskap, duktiga jag! :D men nu kan ju mamma vara glad, för det kanske bli så att jag går om ett år. eller just nu åter står det att se, eftersom jag inte vet om jag kommit in på min linje ännu. - men jag vet faktiskt inte om jag orka gå ett helt år till.

Idag har jag jobbat som vanligt. Faktiskt så har det varit lite människor där, för jag ha fått göra både korv och mackor. Sedan så har jag dumsugit, torka golven, städa toaletterna och diskat. sedan så har jag torkat lite mera, och vattna blommorna. Sedan så har jag broderat dom resterande fem timmarna, jag har broderat så jag fått ont i nacken.

annars så mår jag bra, tack för att ni fråga! ^^.

image177

nu sk jag ut och promenara med denna söta sak! :)

men jag saknar Anna panna en aning, redan. längtar till dunder då får vi umgås och ha roligt!!!! :D

/A


Kommentarer
Postat av: Sessan

Åh, jag har oxå en sån Ipod! Den är såå söt! Det där med betyg, jag orkade inte med 3:an pga jobbigheter med mitt ex... Fick ta igen det på komvux. PIIIINA! Men det var allt värt i slutändan. Idag fick jag lära mig på jobbet att "tomma galgar" betyder att någon har stulit kläder =(

2007-06-27 @ 19:13:07
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Lida

svar: jaja självklart och dte e ändå kul när det regnar för då är det typ tiomt. men jag e livrädd för åska så jag stanna hemma

2007-06-28 @ 18:18:22
URL: http://tafkaindependens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0