björn frossa.

Nu har den värsta björn skräcken lagt sig efter att sett på filmen ett x antal gånger.
Det gör så ont i kroppen och man ryser längs ryggen när han skriker, han skriker verkligen för livet.
alltså helt sjuk.

Idag är vädret kasst, jag var jätte pigg imorse så jag klev upp redan klockan halv nio och tittade lite på tv.
När jag klev upp var det vitt och fint ute och det snöade en massa. Men nu är det bara grått tråkigt, och regn.
det värsta vädret man kan tänka sig faktiskt, men det är ett riktigt jakt väder iallafall. Ändå fast jag lider med dom som är ute i skogen. passa er för björnarna!!!!!


Skulle för två veckor sedan skickat ett packet till mina favoriter i Umeå, men det kommer inte iväg förens på månda. Eftersom jag kom på en sak jag ville göra till min favvo Anna, så det är en grej till alla tre super flickor.
Jag saknar er hemskt mycket och ska snart komma och hälsa på, men har hört att de är mycket på hälsningar några veckor nu. Hade tänk att följa mormor mellan måndag och onsdag på lovet, men då kommer ju också berit, alex och frida den veckan. Så kanske dyker upp innan jul någon helg, troligtviss. För jag saknar er MASSA!!



Annar måster jag rekomendera en bra låt:
Måns Zelmerlöws - brother oh brother.
sjukt härlig låt tycker jag.

Ikväll får jag umgås med mig själv, för alla ska bort någonstans. tyävärr.
Skulle åka till ström, men skulle då behöva åka hem redan nio imorgon bitti, och det tro jag inte att jag orka.
men skulle va mysigt och umgås med min älskliiing :)


/A


Kommentarer
Postat av: emmis

Jag håller med! filmer är hur läskig som helst, usch!

2007-10-20 @ 15:34:12
URL: http://emmabergman.blogg.se
Postat av: Anna

Fast mamma kommer ju på onsdagen, så du får ju komma om du vill! Annars kan du ju komma nån helg i december! KRAM

2007-10-20 @ 18:25:52
URL: http://sambomammastudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0