Jag undra jag!

Jag undrar när julkänslan ska infinna sig hos mig, kanske imorgon när vi kommer hem till farmor? - jag hoppas det.

Helgen har som sagt spenderasts i Sollefteå, där vi besökte valvet och hade massa skoj, fick ont i fötterna och åkte sedan hem för att sova lite innan pappa skulle hämta mig. Väl hemma skynda jag mig att äta för att senare åka till mormor för att plocka fram tomtar och de är inte bara en tomte ska ni veta, utan 11 lådor.

idag har jag varit i strömsund och inköpt de sista julklapparna. sedan varit barnvakt åt mina änglar noelle och storasystern Hailey. Även den större ängeln Frida var där och hjälpte  mig. Ikväll ska jag koka knäck, göra rocky road, sy en kjol och packa mina väskor. (ja det behövs nog fler än en)

Det här är nog sista inlägget(som innehåller text) före och efter jul, kanske till och med sista inlägget för det här året. För från och med imorgon kommer jag nog inte vara hemma så mycket och det är massa roligt som ska hända. Så jag längtar till imorgon då jag får packa in mig i min brors bil och åka iväg för ett slag.

Får passa på att önska Alla God Jul och Gott nytt år!


Amanda


Kommentarer
Postat av: emmis

God jul på dig själv Mandis:) Hoppas du får världens bästa jul å en massa bra klappar;) Kraam!

2008-12-22 @ 18:44:14
URL: http://emmabergman.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: jag fick en laptop :D Haft en bra jul? :)

2008-12-26 @ 17:32:06
URL: http://johannanaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0