Like a hero.

Helt rätt vinnare igår på melodifestivalen.
Redan på dagen när vi var på väg hem ifrån Nordsjö, (återkommer till det)
och vi hörde den spelas på diggilistan så sa vi, där är vinnaren.
Men min favorit var Sanna Nilsens låt,
men den blev ju plaserad på en andra plats.
Sedan så tror jag Perrelli tar sig längre.

Över till vad jag hade för mig i Nordsjö. Jag har faktiskt varit på spa.
Det var hur härligt som helst, bada, solar och tagit de lungt.
Sedan på lördag morgon fick jag en anskiktsbehandling och det var sjukt härligt.
Man var som ny när man kom därifrån.

Vad mera händer?
efter vi var hos doktorn i Torsdags har magen bara blivit värre.
Så nu ska vi börja med en ny medicin och kanske kortison.
Men troligtviss kommer det att bli det, för jag klara mig inte utan det just nu.
Det är en hemsk plåga att gå på toaletten nu för tiden, smärtan från magen.. ja!
Nu vill jag bara hålla tummarna och hoppas att den här medicinen ska funkar,
hitils har jag ju bara haft otur. En enda medicin har fungerat och när det var
som bäst med den slutade den att värka. - otur.

/A





Kommentarer
Postat av: Mia

Jaa Hero är så sjukt bra och kommer att kunna gå långt i eurovision :-D

2008-03-16 @ 23:00:09
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0