Hmm..

59092-37

Jag gjorde ett test på hur normal jag är.
Jag inte inte så värst normal insåg jag :P
 Men alla kan ju inte vara perfekt;)



Idag är det fredag och jag ska åka till strömsund ikväll :) LÄÄNGTAR!
Men först ska jag vara hemma hela dagen, måste åka lite rullskidor, blev inget sånt igår.. hade inte sån stor lust och så var jag ju barnvakt till mina busungar :) Som inte var busiga igår! Tro dom bara var trött, men det gjorde inget.. var lugnast så för mig!

och imorgon ska jag och sandra till stan och göra slut på alla våra pengar, jippieee!

Sedan är det söndag och då flyttar jag, huvva.. tiden går så fort!





Ha en bra dag!

/amanda<3 SANDRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0