Hum:(

59092-32


Carpe Diem

Jag ville fånga dagen
och lägga den i en ask.

jag ville stanna tiden
och frysa livet till is.

Ville för evigt
minnas
ditt leende
mot mig
och lyckan inom mig

just då.







Hum, varför går tiden så fort för? Hela sommaren har flygit fram och nu är den slut :( *Gråter!* och vill ni veta en hemsk sak, jag har inte spenderat en dag med Emma :/ INTE EN DAG! - BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! tänk om man kunde spela in varje dag och sedan om man ville kunde man titta på dom och komma ihåg allt det roliga!

och nu flyttar och far alla ut klassen också, åt olika håll allihopa :( .. Jobbigt!


Hum, några dagar har ja nu spendera med min vän sandra :) Inte för att vi gjort så mycket, men vi har haft roligt.. Mycker prat om barnen i afrika? Svar; A! Haha^^, Sedan har jag varit ute och åkt rullskidor och sandra har varit latoch suttit vid datorn! Herre gud!

Snart är de bara en vecka kvar, sedan flyttar jag :/ huvva, känns väldigt jobbigt. och tro det eller ej, så kommer jag nog sakna min bror heemskt mycket :( han är för bra ändå! :)


men nu väntar ännu en spännande helg med sandra:D - Undra vad som händer ihelgen då?;)

Nu är det natt för Amanda :)

59092-31



God natt!


/amanda<3 saaaandraaA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0