WHERE DO YOU GO WHEN YOU'RE LONELY?

..



Klev upp kvart i sju imorse för att köra moped till hoting och där skulle jag till tandläkaren. var inne hos tandläkaren i kanske 15 min, sedan körde jag hem igen :) Och nu är jag hemma..

Imorse åkte min bror och jobba igen, hum:/ Tråkigt.. Nu har jag ingen att slås med på kvällarna längre. och ikväll åker Robin också, alla bara far och flyger! Snart är det min tur ..


Tittade på när mina gamla klasskamrater steg på bussen imorse också, kommer sakna mina och viktors prat på morgorna innan bussen kom :/ och kommer sakna sara :( och Emma .. och alla andra, hemskt mycket! BLÄ!

Just nu känns det som jag skulle vilja gå på hjalmar, för då slipper jag flytta ifrån allt. men jag vet att jag kommer ångra mig efter en vecka. - så det bli östersund, men sandra :) Kommer bli super roligt tro jag!

SNAAAAAAAAART!




Men nu ska jag ställa mig på rullskidorna igen :)

Ha en bra dag!

/amanda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0