Jag saknar dig, jag saknar dig!

59092-65



Att man kan sakna någon så hemskt som jag gör och de var bara 3 dagar
sedan vi träffades, kanske 2,5 dag sedan!
Men jag saknar min Jerry något hemskt, det gör ont.. hemskt ont!:(
Varje sekund, minut, timme, dag, vecka månad.. Jag tänker på dig hela tiden!
Huvva! JAG ÄLSKAR DIG:)


Tankarna på att flytta hem bli bara starkar och starkare.
Men jag blev glad idag när en tjej ringde om en lägenhet, så jag ska gå och titta på den på
måndag och jag hoppas så hemskt att den är jätte bra och så!:)
Då kanske jag stannar, men jag har mycket hem längtan.. aldrig trodde jag Rossön skulle
vara så himla bra ! Men tydligen är det så! :)


Min moster var och träffade en såndära som kan få kontakt med andarna igår och ursh vad läskigt,
hon fick kontakt med min morfar och han pratade mycket om Robin och om att mamma,lenita och dom itne fick vara med när han dog, sedan så sa han att han ofta var här hos oss och hälsa på.
OCh de är som jag bruka känna, att de är någon som är här och då är det nog han, MORFAR :')
Sedan fick Berit kontakt med sin mamma! Alltså, så himla äckligt! Men helt otroligt.
Sedan så sa den dära tanten att alkla som lever på andra sidan har det underbart, vi ska bara
veta hur bra dom har det där. SÅÅ! Erik, du har det underbart, precis som vi trodde! <3


Men men, jag tar dagarna som dom kommer!


/amanda<3JERRY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0