WE ARE SHADOWS!

---


Är det nu man säger att du är borta? Även fast du finns kvar, alla minnen, alla stunder..
allt med dig finns kvar. Även det som man vill ska försvinna, ligger kvar.
Men det finns inget som man vill ska försvinna, för jag vill ha kvar allt som är med dig och göra.

Begravningen var nog fin, jag var inte där. Ledsen över det.
men ska komma och hälsa på dig någon dag på graven, sedan kommer vi ju ses där uppe,
du har nog det väldigt bra där. Där finns nog allt du vill ha!
Plus lite till;) Vem vet?

Erik, nu är vi inte dina änglar längre, nu är det du som är våran.
Ser du oss? ser du hur saknad du är?
Kan du höra hur alla pratar om dig?

Önska att du kunde komma tillbaka och irretara mig lite med din nyfikenhet!
eller bara sitta och prata lite granna med mig!

Jag hoppas du har det bra där du är!

Away to something unknown
Wish I could bring you back!


/amanda<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0