Get on the floor and move your booty!!!

59092-48


Oj oj! Ännu en snabb helg ner till Stockholm, denna gång för att min moster skulle dokturera.
Nej, hon är inte doktor, hon skulle faktiskt dokturera inom ekonmi, eller hon skulle med ett finare ord än dokturera.. Disputera!

Åkte tidigt på torsdags morgon, eller klockan var väll 11 när vi kom iväg! Var framme halv sju och åkte då till Vaxholm till pappas "place" (=en husvagn på eriksö) kanske inte de trevligaste som finns. Men vi var illa tvungna

Fredagen började klockan halv sju och slutade tre på natten. Under dagen var det disputation och på kvällen var det middag, som innehöll massa tal, mat, folk och slutade med ett töntigt disco. Mamma dansade och alla dansade, det såg ut som det var flera Håkan Hellström där, stel benta och rak ryggade!
Efter discot tog vi en taxi hem och denna natt fick jag sova på en soffa hos mormor syster iaf! (bättre än att dela säng med Jakob)


Och ikväll bli det Östersund igen, börja bli less på pendlingen..
Och på tisdag skulle vi ha någon hemsk frilufts dag :/

Jag saknar min bulle :(

MC

/amanda<3SANDRA SANNEMOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0