YOU WOULDN'T SAY SO IF YOU WERE ME.

59092-42


Bla bla bla.. Jag är extremt less! (: men det ska man ju vara någon gång också!

Andra veckan i östersund och det är både bra och dåligt! Skolan är jätte bra och så, men mitt boende är inte lika bra- längtar till jul då jag får byta. om jag nu hittar något bra!  Jag hopps verkligen det!


Något annat som inte är lika bra är att jag hela tiden är 10 mil ifrån min älskling, och jaa.. det bli jobbigt ibland, eller om jag ska vara ärlig är det jobbigt hela tiden :(

Tur är väll att jag har sandr, tråkigt utan henne :)


Sandra ska bli tjock säger hon - synd att hon inte kan bli det!

men nu ska jag sova:)

och föresten bilden föreställer fin konst från östersund :P

/amanda<3Jerry






Kommentarer
Postat av: Anna

Hälsa Sandra att hon kan få byta med mig.. jag kan inte bli smal;-P Kramen

2006-09-29 @ 14:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0