hääärlig dag.

image138

Vilken tokigt fin dag det har varit idag. solen har lyst som bara tusan. det trodde jag absolut inte att den skulle göra inatt när jag var upp kvart över tre för min blåsa inte klarade mera vätska. då var det grått och tråkigt! samma sak när jag klev upp imorse. men sedan så sprack det upp riktigt bra och jag har tok svettats som bara den heeela dagen, mums jag älskar sommaren. finns de något bättre? man kan ju alltid undra.

Helgen gick i alla fall bra och pappas 50 års fest blev lyckad. Pappa var i alla fall super nöjd med den. då kan det ju faktiskt inte bli så mycker annat än bra. vi åt middag runt halv sju och det hölls några tal och så, sedan blev det lite lungt och sedan efterätt, blåbärs paj och massa slisk. MUMS! nästan direkt efter det öppnade pappa alla presenter och vi startade musiken. det blev måns och cara mia och Robin flög direkt upp på scenen och börja tok dansa och sjunga, han blev en riktig måns och han blev välgigt populär. det spelades mycket melodfifestival låtar och det blev mycket foxdrot. plus mycket whisky, min bror hade varit och köpt nya kläder så han såg ut som en servitris, eller vad det nu heter, och han betede sig som en också, han var och fyllde på allas vin glas hela tiden, men senare under kvällen insåg vi att han nog hade fyllt upp din whisky FÖR många gånger. för när han kom hem hade han hål i kostym byxorna och hans skjorta var grön. han hade också gjort som min morbro alltid gör, somnat i en fotölj.
jag gick hem runt ett sedan kom resten av folket vid två halv tre någon gång.


skulle ju till staden och få sond i veckan hade ju jag räknat med också. men ingen sond, troligtviss den 13 de. men jag vet inte, men doktor är en snurrig utläning, så jag hoppas så in i norden på att jag ska slippa denna sond och kan få dricka mina vanliga härliga "goda" drinkar, jag ber till gud om det. när sommaren är över kan jag ta sonden, men inte just nu.

nej nej, nu har jagn en massa massa att göra.
franska
samhälle
matte rester
naturkundkapsarbete(om carl von linné)
svenska(bok recention)
gymnastik(frågor)

fy.

Amanda!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som om vi missade en rolig fest i lördags!! Hoppas du slipper sonden, men huvudsakem är ju att du blir bättre.. Men hoppas du blir det utan sonden!! Jag håller tummarna och tårna!! Snart så ses vi:-D KRAAAM

2007-05-29 @ 21:58:39
URL: http://sambomammastudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0