i need a hero.

jadu, mitt upp i all matlagning sitter jag just nu inne på mitt rum och skriver blogg. mamma kommer nog snart hit och säger att jag ska komma och hjälpa till. det ska jag också, snart.

tänkte att jag skulle berätta lite om balen, men vet inte vad jag ska skriva. skippade skolan i torsdags för vi började med sminkningen redan runt halv tolv och vid halv två var vi klara om jag minns rätt och tusan så snygg jag var. Frida är guldvärd att hon åker hit för att sminka mig, toppen snällt! sedan skjusade pappa mig till strömsund kom precis till halv tre, då lämna han mig hos eken som skulle fixa mitt hår och det gick fort förutom att jag fick sitta i hårfön i nästan en timma, det blev varmt och hemst. håret var hon klar med på 20-40 min och tok snyggt blev även det. åkte till jerry och fixa det sista och jag var tok hungrig.


sedan fick vi sitta på skolan i en halv timma för att vänta på att tåga till hotell nordica. och det var väll en av dom skämigaste sakerna jag gjort, man kände sig som någon tok kändis och alla sprang runt och knäppte kort och folk bara flokade sig. haha, jadu, skojigt var det iallafall. sedan blev det middag, förätt, varmrätt och efterrätt. sedan hände de faktist inte så mycker mera den kvällen, alla som var över 18 år gick in på puben och de va ju nästan alla, så jag fick sitta utanför med micaela och emma, jäkla tur att dom var där, emma hade ju en jäkla bra kjol;) men dom stunder dom inte var där så var de inte lika roligt, men Jerry, crille och Emma var ju med mig också! :)


Ja, det är väll allt jag kan berätta om balen, bilder ser ni ju i gårdagens inlägg.

måste ju berätta att vi var hemma runt två och somnade kanske vid halv tre och klockan sex var jag tok pigg. min medicin gör mig sjukt pigg. jag tycker det är posetivt men jag hade en väääääääldigt trött jerry igår- stackars bullen.

nu ska jag fara på ica och köpa lite godis och glass. mums. sedan ska jag väll ta och hjälpa till lite. Jerry åkte precis till strömsund för att spela lite fotboll, hoppas det går bra för han!


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0