Funderingar.

Då sitter jag här igen då, en lördag kväll och tyvärr utan min älskling.
Skjusade han till bussen som gick 19.40 ifrån Hoting, han skulle jaga imorgon.
Fick faktiskt erbjudandet att följa med, men efter alla björn bravader så tackade jag nej.

Idag har jag varit lat, jag har inte gjort något. Bara njutigt av att jag kommer slippa gå till skolan på måndag.
Sedan så har jag inte heller kommit igång riktigt med ätande efter veckans sjukhus besök, men det kommer.


Har börja fundera och jag tro jag ska sälja min älskade kamera.
Är det någon som är intresserad av att köpa den?
För jag har kommit på att jag vill ha en annan, den dära funkar bra, men jag vill ha en annan.
men troligtviss kommer ingen vilja köpa den och jag kommer inte kunnde köpa en ny kamera.
eller jag har ju råd, men de känns hemskt onödigt och ha två system kameror. nej nej, de ska jag inte ha.

Fundera också på att åka till östersund något i veckan, äre någon som hakar på?
Annars så ska jag virka en mössa till jerry.

Jag bjuder er på en snygg bild också.

nu ska jag forstätta titta på en prinsessas dagbok 2.

Have a nice kväll! /A

image210

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hur mycket ska du ha för din kamera? :)

2007-10-28 @ 01:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0