Mögel i hela husvagnen.

Idag har jag varit barnvakt hela långa dagen.
Och kul hare varit, det blev denna gång alex och frida som blev utsatta för mitt bus.
Men båda tyckte det var roligt.
Frida åkt till en kompis runt tolv och alex lekte jag med ändra fram till halv tre.
Men vi hann också fara till tandläkaren en sväng, där jag fick veta att jag sköte mina tänder bra.

På tal om rubriken så var vi ute en sväng hemma hos busungarna och alex visade mig hans husvagn.
som han har fått av en gubbe här på byn. eller jag kanske ska säga äldre man för han är bara 50 år.
Jag blev innan varnad av frida att de va massa mögel i den och när jag öppna dörren så fann jag.
EN MASSA mögel, haha. Det tyckte alex och frida var roligt.
Sedan så hann vi också ut en sväng med fridas kanin som hade massa spring i benen.

Efter tandläkar besöktet gick jag och alex en promenix i den fina vädret som varit idag.
Ni kan ju själv se på bilden vad fint det var :)

Det kan jag sumera som min dag, men vi hann en massa andra busiga saker också.
men dom är för hemliga för att skriva om här.


image212



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0