Ny vecka, nya omöjligheter.

ly

Då var vi inne på vecka fyra på det här året, eller har jag fel?
Skit samma vilken vecka det är, det är iallafall en ny vecka.
Som vanligt är jag hemma på måndagar och jag kom precis
ifrån mormor som bjöd mig på massa kakor.
Men har börja bli less på alla dom hära kakorna,
julen är över nu och det är är kakorna också.

Den här veckan har jag en massa att göra,
men som vanligt ligger humöret inte på topp när det gäller skola.
Vi har i alla fall ett tal att redovisa på torsdag, suget är inte det största.
Har även ett matteprov att skriva, glosor i franska(onödigt eller vad?).
Sedan är det nog något mera, men jag vet inte vad.
Alla lektioner är så jävla dryga nu för tiden.
Samhällen är skita tråkig, vi håller på med några visoner som
vi inte kommer någon vart med och det suger stooort.

Jag sitter och fundera på om jag ska ta och klicka hem
några böcker så att det finns något som roar mig,
mer än gilmore girls dvd boxarna.
Vad tro ni?


på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0