Jag vill ha dig och sommarsol


(Vatten, bror och Marit och ännu mera vatten)

Min dagar har innehållit massa sol och bad precis som igår. Det är så härligt och bara få ligga och döa, sedan kasta sig i vattnet. Jag älskar det och jag älskar att vara på Gesnäset! och ikväll har vi varit i Amsvika och badat, kvälls solen ligger på där så det är jätte härligt på kvällarna. Jag fick även övningsköra lite, var ju ett tag sedan nu!

Igår kväll när jag låg i min säng och skulle sova, så hände det bästa som kunde hända. A ringde, samtalade varade i 53 sek, men som jag saknar han gjorde det hela lite bättre av att höra hans röst i några sekunder. Men, nu saknar jag bara han mera. Tur att han kommer hem snart!

imorgon blir det mera bad och sol!!


/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

åh vilka somriga bilder :D

2008-07-28 @ 11:01:13
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: J u l i a A m a n d a

Bild nummer tre var frän!

2008-07-28 @ 22:03:41
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0