Jag försöker i alla fall...

Jag försökte tänkte positivt igår morse när klockan ringde halv fem. Jag bet ihop, tvingande upp A som så snällt skjusade mig till strömsund så jag kunde ta mig till Östersund och göra körkortsutbildningen.. Så nu är det gjort och jag kan meddela alla som ska göra den, att de var inte farligt alls.. utan tiden gick fort och man tittade på massa film.

Veckan som kommer innehåller mycket läxa och en skrämande uppkörning, men jag åker dit för att göra mitt bästa.

nu ska jag snart på Rossöns årliga skoterklubbsfest, det blir nog.. intressant. Tur Emmis är med mig!!!


Amanda

Kommentarer
Postat av: emmis

jaa, mandis, det var riktigt intressant men riktigt roligt:D

2009-03-29 @ 15:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0